reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Bátorová

Kristína Bátorová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bádateľka najlepšieho odboru akým je život Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Úsmev ako zázrak

Kristína Bátorová

Úsmev ako zázrak

Dnes som mala milý zážitok, ktorý ma tak rozosmial a potešil, že som sama nechápala aké to bolo jednoduché. Niečo takéto sa stane zopár krát za život a ja sama sa čudujem ako som to ja so svojou doteraz uzavretou osobnosťou dokázala.

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 156x
  • 0
Chodiť s ním alebo radšej ostať v kamarátstve?

Kristína Bátorová

Chodiť s ním alebo radšej ostať v kamarátstve?

Aj Vám sa už stalo, že ste stretli človeka, s ktorým ste sa mohli porozprávať absolútne o všetkom a začali ste si byť takí blízki, že ste si túto ,,spriaznenosť" vysvetlili skôr ako vývoj vzťahu medzi dvomi ľuďmi opačného pohlavia? Mne samej sa niečo takéto naozaj stalo.

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 189x
  • 0
Priateľstvo a smer....

Kristína Bátorová

Priateľstvo a smer....

Hovorí sa, že človek v správnej chvíľi pochopí aký je význam jeho bytia na tomto svete. Čo ak sa však stane, že nemôžete nájsť správny smer a tápete v živote ako v o dve čísla väčších topánkach? Myslím, že takto sa cíti možno veľa z nás, no má to svoje pozitívum- nie je to doživotné. Každý z nás raz nájde svoj smer, len je potrebné žiť viac naplno.

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 164x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu