reklama

Úsmev ako zázrak

Dnes som mala milý zážitok, ktorý ma tak rozosmial a potešil, že som sama nechápala aké to bolo jednoduché. Niečo takéto sa stane zopár krát za život a ja sama sa čudujem ako som to ja so svojou doteraz uzavretou osobnosťou dokázala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.google.sk/search?hl=sk&site=imghp&tbm=isch&source=hp&)

Išla som domov zo školenia a do autobusu v dedine, ktorá je hneď vedľa tej našej dedinky malebnej ( krásnej, strediskovej :D ), nastúpil revízor, čo ma prekvapilo, pretože na našich končinách je to zriedkavé. Nuž som si nachystala preukaz a cestovný lístok a už ku mne kráčal mladý a celkom fešný revízor. Ani som nevedela ako, ale odrazu sme sa rozprávali. Najlepšie na tom bolo, že sme sa v živote predtým nevideli, nikdy predtým sa mi niečo také nestalo a všetko to začalo úsmevom. Ten človek tam celú cestu stál a stihol sa ma spýtať toľko vecí, že som sama nechápala ako táto konverzácia prebiehala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som vystúpila z autobusu musela som sa smiať sama na sebe, aká som bola v pohode a uvoľnená. Moje reakcie boli pohotové a vôbec som sa nezakoktala, čo sa mi pri neznámych chlapoch stáva. Zároveň som sa však musela pochváliť, pretože sa vo mne zrejme niečo zmenilo, čo mi dalo odvahu a chuť viac žiť odvážnejšie a opäť som sa niečo naučila: ,,Úsmev je kľúč ku všetkému, no rovnako aj uvoľnenosť a odviazanosť robia svoje. Netreba v opačnom pohlaví vidieť len potenciálnych chlapov na chodenie, ale treba im ukázať že ste nad vecou tak, ako to robí opačné pohlavie.”

Kristína Bátorová

Kristína Bátorová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bádateľka najlepšieho odboru akým je život Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu